Atsiskaitymo būdai

Mūsų elektroninėje parduotuvėje galite atsiskaityti įprastu banko pavedimu, grynaisiais pinigais prekės pristatymo metu, mokėjimą atlikti, naudojant elektroninės bankininkystės sistemas, arba pirkti išsimokėtinai.

Įprastas banko pavedimas

Atsiskaitant įprastu banko pavedimu apmokėjimas atliekamas pagal pateiktus duomenis (suma, banko sąskaitos numeris, banko pavadinimas, banko kodas bei visa kita informacija, reikalinga mokėjimui atlikti). Mokėjimo duomenys pateikiami užsakant prekes bei patvirtinus užsakymą elektroniniu paštu. Pinigai gaunami tą pačią dieną, jei pavedimas daromas iš AB SEB banko, arba kitą dieną, jeigu pavedimas daromas iš kitų bankų. Kai tik gaunamas Jūsų mokėjimas, užsakymas pradedamas vykdyti ir prekės išsiunčiamos į Jūsų nurodytą vietą. 

Įmonės rekvizitai, reikalingi įprastam banko pavedimui atlikti:

Gavėjas: UAB "Sedum kompiuteriai" 
Įmonės kodas: 135785469
Mokėjimo paskirtis: nurodykite užsakymo numerį.

 SEB banko klientams

 Swedbank banko klientams

A/S LT40 7044 0600 0353 2312
AB SEB bankas
b/k 70440

 A/S LT45 7300 0100 8148 0895
AB Swedbank
b/k 73000

 

DnB banko klientams

Paysera sąskaita

 

A/S LT45 4010 0425 0285 2742
AB DnB
b/k 40100


A/S LT40 3500 0100 0104 3130
EVP International ,UAB
b/k 35000

Grynieji pinigai

Jūsų patogumui siūlome atsiskaityti grynaisiais pinigais pristatymo metu, už prekes sumokant kurjeriui, arba atsiimant prekes ofise. 

Dėmesio: Prašytume turėti tikslią grynųjų pinigų sumą, nurodytą Jūsų užsakyme.

 

Elektroninė bankininkystė

UAB Sedum kompiuteriai, bendradarbiaudama su partneriu Paysera, siūlo Jums atsiskaityti naudojantis šiomis elektroninės bankininkystės sistemomis: 
AB bankas “Swedbank”, AB “SEB bankas”,"Luminor bank" AB, Danske Bankas, AB „Citadele bankas“, AB „Šiaulių bankas“, UAB "Medicinos bankas". 
Norėdami atsiskaityti per savo banką, pasirinkite elektroninės bankininkystės „mokėjimo būdą“. Patvirtinus užsakymą, būsite nukreipti į paysera sistemą, kurioje galėsite pasirinkti norimą banką. Pasirinkę banką, prisijunkite prie jo įprastu būdu. Sistema bus suformavusi Jūsų mokėjimą už prekes. Atlikus mokėjimą, elektroninės bankininkystės sistema užsidarys ir Jūs vėl sugrįšite į Dellshop.lt. 

Dėmesio: prisijungimo prie banko duomenys naudojami tik prisijungimui prie banko puslapio. UAB Sedum kompiuteriai šie duomenys neperduodami.

Pirkimas išsimokėtinai

UAB Sedum kompiuteriai, bendradarbiaudama su Šiaulių banko lizingu, Mokilizingu, be General Financing siūlo Jums pirkti išsimokėtinai neišeinant iš namų! Norėdami įsigyti prekę išsimokėtinai, užpildę užsakymo anketą, pasirinkite mokėjimo būdą „Išsimokėtinai“ per pageidaujamą lizingo bendrovę. Patvirtinus užsakymą, per 1 darbo dieną susisieksime su Jumis ir informuosime, kokios yra Jums siūlomos išsimokėjimo sąlygos ir sutarčiai sudaryti reikalingi dokumentai. 

Šiaulių banko lizingo sutikimą
 galima pasirašyti naudojant elektroninę bankininkystę. Patvirtinus užsakymą, būsite nukreipti į Šiaulių banko lizingo sistemą. Joje įvedę asmens kodą, el. paštą bei pasirinkę banką, kuriame turite atsiskaitomąją sąskaitą, būsite paprašyti padaryti 1 cento pavedimą į Šiaulių banko lizingo sąskaitą (ši procedūra reikalinga tam, kad būtų galima Jus identifikuoti, gauti Jūsų sutikimą tvarkyti asmens duomenis ir užtikrinti, jog kiti asmenys nebando sudaryti lizingo sutarties, pasinaudoję Jūsų asmens duomenimis). Padarius pavedimą, būsite nukreipti atgal į Šiaulių banko lizingo sistemą, o vėliau atgal į mūsų el. parduotuvę. 

Mokilizingo sutikimo pasirašymo instrukcija 

Bendrosios išsimokėjimo paslaugos sąlygos: 
1. Minimali finansuojama vertė - 110 Eur. 
2. Galimas sutarties terminas nuo 3 mėn. iki 36 mėn. 
3. Tik lizingo paraišką pateikęs asmuo gali pasirašyti kurjerio atvežtą vartojimo kredito sutartį bei priimti prekes. 
4. Prekes atsiimantis asmuo privalo parodyti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (pasą, asmens tapatybės kortelę) bei pateikti jo kopiją. 
5. Dellshop.lt puslapyje prie kiekvienos prekės, kurią galima įsigyti lizingu, pateikiama preliminari lizingo skaičiuoklė. Sudarydami pirkimo išsimokėtinai sutartį, šią įmoką paskaičiuosime Jums asmeniškai. 
6. Pirkti išsimokėtinai gali tik fiziniai asmenys, esamoje darbovietėje dirbantys ne mažiau nei 6 mėn.

 

Atsiskaitymo dokumentų išrašymas (sąskaitos-faktūros)

Užsakant prekes, tiek privatiems, tiek juridiniams asmenims išrašome PVM sąskaitas-faktūras. Pagal poreikį išrašome avansines sąskaitas, sudarome prekių pirkimo-pardavimo sutartis.

 

Informacija apie internetinių ginčų sprendimus pagal str. 14 paragr. 1 ODR (Internetinių ginčų sprendimo reglamentas):

Europos Komisija duoda galimybę klientams išspręsti internetinius ginčus pagal str. 14 paragr. 1 ODR (Internetinių ginčų sprendimo reglamentas) ant vienos iš jų platformų. Platforma (http://ec.europa.eu/consumers/odr) pasitarnauja kaip vieta, kurioje vartotojai gali bandyti pasiekti sprendimus, kylančius iš pirkimo internetu ir paslaugų teikimo sutarties, be teismo įsikišimo.

Prekė pažymėta
Prekė įkelta į palyginimą

Mes naudojame slapukus siekdami individualizuoti Jūsų naršymo patirtį ir Jums rodomą turinį. Be slapukų mūsų tinklalapio paslaugos, kurioms būtini funkcionalumo, naudojimo analizės ir reklamos įrankiai, negalėtų būti teikiamos. Toliau naršydami mūsų svetainėje jūs sutinkate su slapukų naudojimu. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti.