Atsiskaitymo būdai
Mūsų elektroninėje parduotuvėje galite atsiskaityti įprastu banko pavedimu, grynaisiais pinigais prekės pristatymo metu, mokėjimą atlikti, naudojant elektroninės bankininkystės sistemas, arba pirkti išsimokėtinai.
Įprastas banko pavedimas
Atsiskaitant įprastu banko pavedimu apmokėjimas atliekamas pagal pateiktus duomenis (suma, banko sąskaitos numeris, banko pavadinimas, banko kodas bei visa kita informacija, reikalinga mokėjimui atlikti). Mokėjimo duomenys pateikiami užsakant prekes bei patvirtinus užsakymą elektroniniu paštu. Pinigai gaunami tą pačią dieną, jei pavedimas daromas iš AB SEB banko, arba kitą dieną, jeigu pavedimas daromas iš kitų bankų. Kai tik gaunamas Jūsų mokėjimas, užsakymas pradedamas vykdyti ir prekės išsiunčiamos į Jūsų nurodytą vietą.
Įmonės rekvizitai, reikalingi įprastam banko pavedimui atlikti:
Gavėjas: UAB "Sedum kompiuteriai"
Įmonės kodas: 135785469
Mokėjimo paskirtis: nurodykite užsakymo numerį.
SEB banko klientams |
Swedbank banko klientams |
A/S LT40 7044 0600 0353 2312 |
A/S LT45 7300 0100 8148 0895 |
Luminor banko klientams |
Paysera sąskaita |
|
A/S LT45 4010 0425 0285 2742 |
A/S LT40 3500 0100 0104 3130 |
|
Grynieji pinigai
Jūsų patogumui siūlome atsiskaityti grynaisiais pinigais pristatymo metu, už prekes sumokant kurjeriui, arba atsiimant prekes ofise.
Dėmesio: Prašytume turėti tikslią grynųjų pinigų sumą, nurodytą Jūsų užsakyme.
Elektroninė bankininkystė
UAB Sedum kompiuteriai, bendradarbiaudama su partneriu Paysera, siūlo Jums atsiskaityti naudojantis šiomis elektroninės bankininkystės sistemomis:
AB bankas “Swedbank”, AB “SEB bankas”,"Luminor bank" AB, Danske Bankas, AB „Citadele bankas“, AB „Šiaulių bankas“, UAB "Medicinos bankas".
Norėdami atsiskaityti per savo banką, pasirinkite elektroninės bankininkystės „mokėjimo būdą“. Patvirtinus užsakymą, būsite nukreipti į paysera sistemą, kurioje galėsite pasirinkti norimą banką. Pasirinkę banką, prisijunkite prie jo įprastu būdu. Sistema bus suformavusi Jūsų mokėjimą už prekes. Atlikus mokėjimą, elektroninės bankininkystės sistema užsidarys ir Jūs vėl sugrįšite į Dellshop.lt.
Dėmesio: prisijungimo prie banko duomenys naudojami tik prisijungimui prie banko puslapio. UAB Sedum kompiuteriai šie duomenys neperduodami.
Pirkimas išsimokėtinai
UAB Sedum kompiuteriai, bendradarbiaudama su Šiaulių banko lizingu, Mokilizingu, be General Financing siūlo Jums pirkti išsimokėtinai neišeinant iš namų! Norėdami įsigyti prekę išsimokėtinai, užpildę užsakymo anketą, pasirinkite mokėjimo būdą „Išsimokėtinai“ per pageidaujamą lizingo bendrovę. Patvirtinus užsakymą, per 1 darbo dieną susisieksime su Jumis ir informuosime, kokios yra Jums siūlomos išsimokėjimo sąlygos ir sutarčiai sudaryti reikalingi dokumentai.
Šiaulių banko lizingo sutikimą galima pasirašyti naudojant elektroninę bankininkystę. Patvirtinus užsakymą, būsite nukreipti į Šiaulių banko lizingo sistemą. Joje įvedę asmens kodą, el. paštą bei pasirinkę banką, kuriame turite atsiskaitomąją sąskaitą, būsite paprašyti padaryti 1 cento pavedimą į Šiaulių banko lizingo sąskaitą (ši procedūra reikalinga tam, kad būtų galima Jus identifikuoti, gauti Jūsų sutikimą tvarkyti asmens duomenis ir užtikrinti, jog kiti asmenys nebando sudaryti lizingo sutarties, pasinaudoję Jūsų asmens duomenimis). Padarius pavedimą, būsite nukreipti atgal į Šiaulių banko lizingo sistemą, o vėliau atgal į mūsų el. parduotuvę.
Mokilizingo sutikimo pasirašymo instrukcija
Bendrosios išsimokėjimo paslaugos sąlygos:
1. Minimali finansuojama vertė - 110 Eur.
2. Galimas sutarties terminas nuo 3 mėn. iki 36 mėn.
3. Tik lizingo paraišką pateikęs asmuo gali pasirašyti kurjerio atvežtą vartojimo kredito sutartį bei priimti prekes.
4. Prekes atsiimantis asmuo privalo parodyti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (pasą, asmens tapatybės kortelę) bei pateikti jo kopiją.
5. Dellshop.lt puslapyje prie kiekvienos prekės, kurią galima įsigyti lizingu, pateikiama preliminari lizingo skaičiuoklė. Sudarydami pirkimo išsimokėtinai sutartį, šią įmoką paskaičiuosime Jums asmeniškai.
6. Pirkti išsimokėtinai gali tik fiziniai asmenys, esamoje darbovietėje dirbantys ne mažiau nei 6 mėn.
Atsiskaitymo dokumentų išrašymas (sąskaitos-faktūros)
Užsakant prekes, tiek privatiems, tiek juridiniams asmenims išrašome PVM sąskaitas-faktūras. Pagal poreikį išrašome avansines sąskaitas, sudarome prekių pirkimo-pardavimo sutartis.